Menu

[DT] Jak kiedyś zgłosiłem do Orange błąd, którego Ty byś pewnie nie zgłosił :)

3 czerwca 2019 - Bezpieczeństwo, Ogólne, Polska
[DT] Jak kiedyś zgłosiłem do Orange błąd, którego Ty byś pewnie nie zgłosił :)

Był Niedzielny wieczór. Ja pełen świadomości że skończył mi się pakiet SMS w sieci Orange postanowiłem że następnego dnia dopiero doładuje konto kwotą wystarczającą na aktywacje owego pakietu. Miałem potrzebę wysłania wiadomości tekstowej, wiedziałem że nie uda się wysłać – spróbowałem. Efekt ? Wiadomość została wysłana.

Pełen zdumienia, wysłałem jeszcze kilka, obserwując przy tym stan konta (czy nie robi mi się ujemny). Wszystko było w porządku, wiadomości szły, a ja nie mając pakietu nie byłem obciążany ich kosztami. Zalogowałem się na orange.pl aby bardziej zbadać tą sytuacje, sprawdzić szczegóły, i moim oczom ukazały się informacje że za każdy sms nie płacę (Dla ciekawych wysyłałem poza sieć).

Poczekałem dwa dni aby sprawdzić czy będzie to trwało nadal, i ku mojemu zaskoczeniu nadal działało, nadal wysyłało za darmo. Jako człowiek który takie błędy zgłasza, zamiast ich wykorzystywać, wypełniłem odpowiednie zgłoszenie na profilu operatora i czekałem na odpowiedź która nadeszła bardzo szybko i wyglądała mniej więcej tak:

Ma Pan rację, wystąpił błąd systemu który nie naliczał Panu opłaty za wiadomości tekstowe. Błąd został już naprawiony a w ramach rekompensaty za zgłoszenie aktywowałam Panu pakiet minut i SMS bez limitu do wszystkich sieci oraz pakiet internetu ważne 30 dni.

Kto by się spodziewał że może wystąpić taki błąd, i kto by się spodziewał takiej rekompensaty. Jak widać firmy telekomunikacyjne nie żałują darmowych usług tym którzy błędy zauważają i zgłaszają.

A teraz pomyśl czy ty byś taki błąd zgłosił/a ?

Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *